mandag den 22. juli 2013

Suzuki GS550 café racer...

For noget tid siden hjalp jeg min kammerat Claus med at finde en fin cykel, som kunne bygges om til café racer. Vi fandt en rigtig fin Suzuki GS550 gennem en af mine andre kammerater, Lars Holm. Igennem det sidste år har vi, Claus og jeg, så gået og bygget på den. Nedenfor ses det næsten færdige resultat. 
 Nåh ja, uden mad og drikke, kan drengene ikke makke :-). Grillen igang.
Der skrues. Cyklen har været splittet helt ad i atomer, alle dele er nylakeret, bolte ny elgalvaniseret osv. Rigtig gennemført café racer.
 Sådan ser det næsten færdige resultat ud. Som den opmærksomme læser nok har observeret, så er det til denne cykel jeg tidligere har malet stafferinger og tekst på.
Sådan en god dag i værkstedet skal da sluttes af med lidt grillede pølser. Som det ses på billedet er Claus også meget glad for grillpølser :-).


I kan se mere om projektet på Claus´blog: www.seiermotors.blogspot.dk og der kan ligeledes ses flere billeder af det færdige projekt er på; www.motorcykelgalleri.dk/galleri/56297-suzuki_gs_550_cafebrat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar